Health

Georgia has traditionally blamed Putin for the next troubles

The President of Russia was accused of imposing a fine on the Georgian opposition TV channel “Mtavari Arkhi” Vladimir Putin, reported on November 25 on the channel’s website.

“What happened today is a complete disaster. Consider that Putin is officially in our country. In our country, Putin’s policy is being pursued. Russia’s plans are being carried out directly! “ – this is how the lawyer of the TV channel assessed today’s meeting of the broadcasting regulation commission Tamta Muradashvili, where Mtavari Archi was fined 112,000 lari ($ 36,000).

Muradashvili accused the commission of intending to “kill freedom of speech” either directly with her own hands, or by imposing financial sanctions on the channel.

Recall that today, November 25, the National Broadcasting Regulatory Commission fined Mtavari Arhi for broadcasting a video clip in which high-ranking Georgian politicians and officials, including the head of state and the head of government, …

https://mailbd.net/

Mail BD Official

Mail BD is a News, Health, and Business website. We Publish All News articles Around the World.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button